دندانپزشکی شمال تهران کلینیک دکتر وحید سعیدیان

داشتن دندان های زیبا و سالم خواسته همه ما است. متاسفانه به دلیل سبک زندگی ناسالم و مصرف فراورده های قندی از جمله نوشابه دندان های ما به شدت در معرض آسیب و خراب شدگی قرار دارند.

دندان های سالم نقش مهمی در تغذیه و سلامت دهان و دندان دارد از این رو هر چه سریع تر باید نسبت به ترمیم و درمان آسیب های دندان اقدام کنیم. روش های متعددی برای بهبود ظاهری و ترمیم دندان ها وجود دارد. یکی از این جدید ترین وپیشرفته ترین روش ها استفاده از فناوری دیجیتال در دندانپزشکی است.

اگر قصد دارید به دندانپزشکی شمال تهران بروید که مجهز به فناوری دیجیتال باشد بهترین کلینیک، دندانپزشکی آریل است. با ما همراه باشید تا شما را با این کلینیک تخصصی بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی های دندانپزشک حاذق در دندانپزشکی شمال تهران :

بیشتر بدانید : دندانپزشکی دیجیتال

دندان ها به دلیل قرارگیری بر روی اعصاب بسیار حساس و آسیب پذیر می باشند. افرادی که به دنبال ترمیم دندان های خود هستید حتما باید به پزشکان مجرب و متخصص مراجعه کنید.

یکی از ویژگی های دندانپزشکی شمال تهران داشتن کادر حرفه ای می باشد. برخی از ویژگی های یک پزشک متخصص شامل موارد زیر می شود:

• دریافت مدارک علمی از بهترین دانشگاه های کشور
• داشتن تجربه و مهارت در زمینه های مختلف دندانپزشکی
• داشتن تجهیزات به روز دندانپزشکی و استفاده از دندانپزشکی دیجیتال
• داشتن اخلاق و روحیه خوب در برخورد با بیماران و مراجعه کنندگان
• داشتن روحیه بالا، صبر و حوصله زیاد در انجام روند درمان

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی شمال تهران چیست؟

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

علاوه بر داشتن کادر مجرب یک دندانپزشکی باید دارای تجهیزات بروز باشد. برخی از ویژگی های مهم کلینیک دندانپزشکی شمال تهران آریل شامل موارد زیر می شود:

• دسترسی آسان مکانی به کلینیک و سهولت در رفت و آمد
• داشتن تجهیزات به روز دندانپزشکی
• رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ظاهری آراسته
• ارائه خدمات دندانپزشکی متنوع
• طرف قرارداد بودن با بیمه های درمانی
• داشتن پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق

خدمات ارائه شده در دندانپزشکی شمال تهران آریل :

خدمات ارائه شده در دندانپزشکی شمال تهران آریل

کلینیک دندانپزشکی آریل با داشتن کادری حرفه ای و تجهیزات به روز دنیای پزشکی آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد: این خدمات شامل موارد زیر می شود:

اسکیلینگ و جرم گیری

پلاک ها و جرم های دندانی به مرور باعث خرابی دندان می شوند. این جرم های دندانی در طول زمان به روی یکدیگر انباشه می شوند و سطح بیرونی دندان را می پوشانند.

وجود جرم بر روی دندان ظاهر نامطلوبی را ایجاد می کند که به مرور باعث آسیب به دندان و لثه می شود. بهترین کار حذف سریع این پلاک ها با استفاده از جرمگیری و اسکیلینگ است. برای این کار حتما باید از تجهیزات و ابزارهای حرفه ای مانند مسواک چرخان، خمیر پولیش و… استفاده کرد.

بیشتر بدانید : ایمپلنت دندان

فیشورسیلانت

فیشورسیلانت راهکار درمانی برای پر کردن شیارهای عمیق دندان ها می باشد. دندان های آسیاب ما معمولا در معرض خرابی بیشتری هستند. برای همین استفاده از این روش می تواند کمک کننده باشد.

برای این کار ابتدا دندان به خوبی تمیز می شود و سپس روی سطح جونده آن را ماده پلاستیکی می پوشاند. سیلانت باید توسط پزشک ماهر انجام شود تا باعث افزایش مقاومت دندان و به تعویق افتادن خرابی شود. کلینیک آریل ارائه دهنده بهترین خدمات سیلات می باشد.

پر کردن دندان

آسیب و خرابی دندان از سطح شروع می شود؛ با اولین مشاهده آثار خرابی و قبل از سرایت آلودگی به عصب می توان پوسیدگی را با ابزارهای مناسب خارج و با موارد جایگزین پر کرد.

مواد مختلفی برای پر کردن دندان وجود دارد برخی به رنگ طوسی و برخی همرنگ دندان می باشند. از جمله خدمات ارائه شده در دندانپزشکی شمال تهران پر کردن حرفه ای دندان ها می باشد.

درمان های ترمیمی و زیبایی

درمان های ترمیمی و زیبایی جزو کارهای بسیار حساس و تخصصی به شمار می رود. برخی از کارهای ترمیمی-زیبایی شامل موارد زیر می شود:

• باندینگ: روش درمانی برای دندان های لب پر شده، ترک خورده، تغییر رنگ داده و…

• ونیر: لایه نازکی از جنس رزین یا سرامیک برای درمان دندان. به ونیرهای کامپوزیتی اصطلاحا کامپوزیت دندان و ونیرهای سرامیکی اصطلاحا لمینت دندان گفته می شود.

• روکش و انله: روش درمانی برای زمانی که دور تا دور دندان خراب شده است.

بیشتر بدانید : خدمات اندو تخصصی

عصب کشی دندان ها

پالپ یا عصب دندان وظیفه تامین غذایی و اکسیژن دندان را به عهده دارد. اگر به هر دلیل پالپ دچار آسیب شود بیمار گرفتار عفونت می گردد. تنها تکنیک درمانی خارج کردن آن و پر کردن روت کانال است.

عصب کشی دندان جزو سخت ترین شیوه های درمانی می باشد که نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. اگر به دنبال یک عصب کشی آسان و استاندارد هستید کلینیک آریل این کار را برای شما انجام می دهد.

کشیدن دندان

گاهی اوقات اسیب و و پوسیدگی به اندازه ای وسیع و شدید است که چاره ای جز کشیدن دندان برای پزشک باقی نمی ماند. در برخی موارد نیز ما مجبور به کشیدن دندان های عقل نهفته و دندان هایی با زاویه نامناسب هستیم.

کشیدن دندان باید توسط متخصص دهان و دندان و با استفاده از ابزارهای حرفه ای انجام شود. در برخی موارد موقعیت دندان طوری است که برای کشیدن نیاز به عمل جراحی است.

بیشتر بدانید : کامپوزیت دندان

دندان پزشکی اطفال در دندانپزشکی شمال تهران آریل :

دندان پزشکی اطفال در دندانپزشکی شمال تهران آریل

دندان های ما دارایی های با ارزشی هستند که باید تا آخر عمر آن را حفظ کنیم. مراقبت از دهان و دندان باید از همان کودکی آغاز شود تا در بزرگسالی دندان هایی سالم داشته باشیم. کار بر روی دندان های کودکان به دلیل پایین بودن سن ها بسیار تخصصی و مشکل می باشد.

اگر به دنبال یک کلینیک تخصصی برای کارهای پزشکی کودکان خود هستید؛ بهترین دندانپزشکی شمال تهران کلینیک آریل دنتال می باشد. این کلینیک کلیه خدمات مربوط به کودکان و اطفال را با بالاترین کیفیت و رضایت ارائه می دهد.

رادیوگرافی در دندانپزشکی آریل

تصاویر رادیوگرافی کمک می کند تا پزشک متخصص مشکلات دهان و دندان را بهتر تشخیص دهند و شیوه های دقیق تری را برای درمان انتخاب کنید. کلینیک آریل با استفاده از تجهیزات به روز دیجیتال، تصاویر رادیوگرافی دندان شما را می گیرد.

بخش مجزای رادیوگرافی آریل تمامی خدماتی که یک بیمار برای بهبود، ترمیم و درمان دندان های خود نیاز دارد را یکجا فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از خدمات ارائه شده و دریافت وقت معاینه وارد سایت آریل دنتال شوید و با ما تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل:

یک مرکز دندانپزشکی مدرن با پشتوانه تجربه ۱۰ ساله در حوضه پیشگیری و درمان های دندانپزشکی است و بصورت تخصصی به مدت ۵ سال است که در زمینه دندانپزشکی دیجیتال فعالییت میکند، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز درمانی در این زمینه شناخته شده است.

ما در کلینیک دندانپزشکی اریل، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و به روز، به بررسی، تشخیص و درمان انواع بیماری‌های دهان و  دندان  می‌پردازیم.

تیم ما از پزشکان و متخصصان مجرب و متبحر تشکیل شده است که در زمینه های تخصصی خود فعال هستند. در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل، کلیه خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی از جمله ایمپلنت دیجیتال و درمان های زیبایی به روش دیجیتال را به بیماران ارائه می‌دهیم. هدف ما درمان بیماران با استفاده از روش‌های مدرن و در کوتاهترین زمان ممکن  است

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل: لبخندی زیبا در کمترین زمان

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال اریل با 10 سال تجربه در زمینه پیشگیری و درمان بیماری های دهان و دندان و 5 سال سابقه تخصصی در دندانپزشکی دیجیتال، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز درمانی در این زمینه شناخته شده است.با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، توسط تیم متخصصان مجرب، کلیه خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی از جمله ایمپلنت دیجیتال ، کامپوزیت ،اندو تخصصی، لمینت و درمان های زیبایی دندان را به شما ارائه می دهیم.
هدف ما: درمان شما با بالاترین کیفیت، مناسب ترین هزینه، سریعترین زمان و بهترین خدمات است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه  با شماره های درج شده در سایت کلینیک آریل دنتال (دکتر وحید سعیدیان) تماس بگیرید.

آدرس :
• آدرس: نیاوران، خیابان باهنر، بعد از سه راه یاسر، پلاک 284، طبقه همکف، ساختمان فروردین، واحد 3

• اینستاگرام: ariel.dentistry

شماره تماس :
021-2277007 | 021-22707090 –  09373037090

ایمیل :
infodrsaeedian@gmail.com

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *